lunes, 19 de marzo de 2012

¡¡ He visto la luz !!

AHIR DIUMENGE

Vaig estar comentant amb Juanjo Torres, que fa tres setmanes (22/02/2012) que vaig escriure un escrit a l'Ajuntament a traves de la seva pàgina "contacta amb l'Ajuntament" advertint que en aquest tems que molta gent passa gana, era una incompetència mantenir l'enllumenat públic encès a les 17:30 h a Segur de Calafell, tenint present que a les 19 h encara si veu. En Juanjo m'ha donat el teu correu i ma dit que tu comenti, al menys així me passa el cabreig al veure tanta incompetència.


El Diumenge dia 11/03/2012, encara teníem l'horari D'hivern, encenen-ce l'enllumenat públic a les 17:30. Ara es quelcom més que una negligència, crec que ara podem parlar d'un delicte de malversació de fons públics.

Naturalment tinc fotografies que neva-l'en. Fa patxoca veure dia trass dia, la llum encesa a ple sol (s'oposo que al matí succeeix lo mateix). Desconec si al dia d'avui encara no s'ha corregit l'encesa, si es aixi, no tinc cap problema en fer un redactat de denúncia.


Salutacions

Entrada destacada

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 y Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027