viernes, 30 de octubre de 2015

CLAVERO, IMPUTADO

ver comentarios




http://www.naciodigital.cat/delcamp/baixpenedesdiari/post/5884

Tot i que la Fiscalia Anticorrupció és qui va iniciar la investigació, ara l'Ajuntament de Calafell ha anunciat que ha decidit personar-se com a part acusadora de les diligències prèvies. (Baix Penedès Diari)

http://www.eixdiari.cat/politica/doc/58590/investiguen-si-lajuntament-de-calafell-va-anullar-multes-de-transit-entre-2011-i-2015.html
Aquestes diligències tenen el seu origen en una investigació de la fiscalia sobre la cancel·lació de multes de trànsit, realitzada entre els anys 2011 i 2015. (Eix Diari)

http://www.diaridetarragona.com/costa/50683/denuncia-a-un-concejal-y-un-policia-de-calafell-por-perdonar-multas

El Ayuntamiento de Calafell (PSC, PP, UAM) se personará como acusación en una denuncia contra el anterior concejal de policía Francesc Clavero (CiU) y un sargento del cuerpo por presuntamente haber cancelado multas de tráfico a amigos, familiares, otros concejales y propias entre los años 2011 y 2015. (Diari de Tarragona)


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1654422321501513&id=1571759536434459&notif_t=like

COMUNICADO DEL AYUNTAMIENTO DE CALAFELL


Francisco Clavero ( CIU ) fue el regidor de gobernación del anterior equipo de gobierno, siendo alcalde Olivella, desde 2011 a 2015. La policía local dependía de él.

Justo hace unos días se quejaba Olivella en Radio Calafell de que los blogs le hicieron la puñeta y se la siguen haciendo. Por contar la verdad, simplemente. Eso no es hacer la puñeta.

La pregunta es ¿teníamos razón? Pues parece que sí. Entre otras "puñetas", los convergentes se quejaban de que en el blog aparecían sus coches mal aparcados. Al blog nos llegaban fotografías de vecinos que veían el coche del alcalde sobre un paso de cebra y allí no iba nadie a multarlo (o sí, pero la multa, que se sepa, nunca se pagó, si es que se la pusieron), también el del regidor que ahora ha sido imputado, el de otros regidores... En nuestro facebook, hace meses, volvimos a recordar este tema.

Pues bien, haciendo memoria: tras publicar el Diari de Tarragona todo este asunto de regidores del gobierno, amigos,  cargos  de confianza y enchufados aparcando a su aire, en la saga "Adivina quién" (25 entradas con fotos de coches de regidores mal aparcados), en un pleno municipal el tema salió a debate y la respuesta fue una pataleta y el "y tú más", diciendo que otros regidores también aparcaban mal, pero nadie hizo nada al respecto. Lo pueden leer en el acta del pleno de 23 de febrero de 2012. Extraído del acta del pleno, les dejo un pequeño resumen del rifirrafe que tuvieron Olivella y Clavero contra el PSC, en la oposición y, de paso, pusieron a caldo al Blog.

Clavero dijo:

Però es que, es que, es que clar, com el meu vehicle també ha sortit a les fotos, doncs jo
vull aclarir 2 coses: primer, m’agradaria saber quin agent de la Policia m’ha denunciat a mi alguna vegada? Perquè això ha sortit publicat, que el meu cotxe, l’han denunciat i que servidor, ha fet retirar aquesta denuncia. M’agradaria sapiguer quin agent ha fet això?
Que ho diguin, que m’ho digui.
I per una altra banda, doncs també m’agradaria que em multin. El lloc que hi ha sortit el meu cotxe a la foto, que em multin. Perquè jo també pagare la denuncia i que em treguin els punts si m’els han de treure. Res mes.

Y el alcalde, ante el comentario de una regidora del PSC, dijo lo siguiente:



Sr: Olivella (ALCALDE)
De tota manera, sí, que emplaço a la Policia. Doncs que ja que ho ha demanat vostè, doncs que tota la gent que estigui mal aparcada, que els ha de multar. D’acord. Estic d’acord. Ni han de fer cap tipus d’excepció. Ni a mi, ni amb ningú. Si a mi m’han multat a la zona blava, l’he pagada i s’ha acabat. M’entén? Vull dir que, cap problema, com tothom, exactament. Per tant, no enténc, vull dir, no enténc,
que s’hagi enfadat pel fet de, de, no, ja s’acava aquí Teresa. Vostè a donat la seva opinió.

Sra. Cumplido: Es que vostè m’esta parlant de coses personals, i no sòn coses personals! Els polítics hem de tenir present, present, que sóm un exemple, hem de ser un exemple, per a la resta de ciutadans. I, quan un polític, aparca malament, i en aquest cas jo, m’he volgut possar jo, perquè jo parel de mi, que es de el que puc parlar, i de el que em va dir el meu pare sempre! ‘Tu, preocupa’t de el teu, dels demes que s’ocupin els demes.’ Si jo, que des del 77 aparquem els 4 veïns allà, se creu que el cotxe esta mal aparcat? Jo, li dic, que vostè que es el màxim responsable de la Policia, emplasi a la policia, a que em multi pel motiu que la Policia cregui que jo he infrigit aparcant allà! Perquè han anat a fer la foto allà. Quan, Nosaltres, o qualsevol partit que estigui en una oposició, que estigui governant, treu una fotografia, d’un regidor mal aparcat! Escolti’m, no es la vida privada dels regidors! Que el regidor es un ciutada que porta implicit que es polític, però no es la vida privada. La vida privada en cap moment! Es com a polític!

Pues muy bien señores, por lo visto, los vecinos que hicieron fotos, el Blog que las publicó, el Diari de Tarragona que sacó la noticia y el PSC (entonces en la oposición) no les hacían la puñeta.

Ahora bien, cuando se termine de tirar del hilo y el juzgado dicte sentencia ¿renunciará Clavero? ¿renunciará Olivella como responsable que era de todo el equipo de gobierno y como alcalde? Si hay más implicados ¿qué dirán? ¿y esto lo harán todos aquellos que se vean envueltos en esta historia?

¿Estamos viendo, por fín, como se justicializa la política y, de una vez por todas, que no vuelva a verse algo así?

Seguiremos explicando más cosas. Se va a poner esto muy interesante.

Entrada destacada

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 y Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027